1. Radio pruža efikasno obraćanje ciljnoj grupi. Preko radija, obraćanje ciljnoj grupi je efikasnije jer različite radio stanice privlače različite slušaoce. Ovo omogućava oglašavaču da se selektivno obraća grupama koje ga najviše interesuju. Pored toga, zbog karakteristične teritorijalne pokrivenosti koju jedna radio stanica ima, brendovi mogu efikasnije da usmere svoje aktivnosti na ključne tržišne oblasti.
2. Radio uvek stiže do ljudi tamo gde drugi mediji ne mogu. Većina radio slušalaca uz slušanje radija radi i nešto drugo. Ovo znači da reklama stiže do njih i kada su na putu do posla, i dok surfuju internetom, i pre izlaska petkom uveče itd. Danas, kada se radio sluša preko mobilnih telefona, MP3 plejera i interneta, snaga radio reklame je višestruko uvećana. Istraživanja pokazuju da će se slušalac mnogo lakše setiti reklame koju može da poveže sa nekom svojom drugom aktivnošću nego u suprotnom slučaju.
3. Radio reklame se najređe izbegavaju. Istraživanja pokazuju da je na radiju, kao i u bioskopu, reklamu najteže izbeći - slušaoci retko menjaju stanice, te će svaka relevantna, kreativna ili intrigantna poruka do njih i stići. 78% ljudi utišava TV ili menja kanal kada počnu reklame, dok radio stanicu menja svega 16%.
4. Radio stvara hitove! Kao što uspešna stanica od pesme može da napravi hit čestim ponavljanjem – to može učiniti i sa brendom koji promoviše! Radio upravo to i čini – reklame se najčešće ponavljaju na ovom mediju, a kao drugi razlog navodi se broj sati koje slušaoci provode uz radio – više od 14 sati nedeljno.
5. Radio je "prijatelj”. Od svih medija, ljudi imaju "najemotivniji” odnos sa omiljenom radio stanicom. Radio format kakav je Karmela radio, sluša se da bi motivisao, popravio raspoloženje, pobjedio dosadu. Radio se doživljava prisno i "prijateljski” i ovo je vrlo vrjedan koncept za svakog potencijalnog oglašivača. Još veći efekat radio reklama ima kada probije okvire klasičnog reklamiranja i pojača se promocijama ili sponzorstvima.
|