Cetvrtak, 17-Aug-2017, 04:44:04
Bujrum I dobro Dosli Gost | RSS
 
 

Pocetna | Blog | Registracija | Login
Svajcarska SMS: 70500 (3CHF) Nemacka SMS: 70670 (1,99 €) Austrija SMS: 0900 334 455 (2 €) Svedska SMS: 72702 (20 SEK) Danska SMS: 1273 (20 DKK) Norveska SMS: 2227 (20 NOK) Finland SMS: 17159 (2,50 €) Belgija SMS: 3907 (3 €) Luksemburg SMS: 64747 (1,50 €) Italija SMS: 482227 (1 €) Francuska SMS: 71004 (1 €) Holandija SMS: 4999 (1,50 €) Velika Britanija SMS: 80079 (1,g GBP) Srbija SMS: 1551 (88.50 DIN) Hrvatska SMS: 67454 (6 HRK) Slovenija SMS: 3838 (1.99 €) BiH SMS: 091 810 700 (2.20 KM) Makedonija SMS: 141930 (106.2 MKD) Crna Gora SMS: 1600 (0.60 €) Rusija SMS: 7099 (33,51 RUR) Ukrajina SMS: 7099 (6,02 UAK) Kanada SMS: 99199 (2 CAD) Turska SMS: 3929 (1 €) Rumunija SMS: 1261 (1,10 €) Irska SMS: 57885 (2,50 €) Amerika SMS: 97605 (2.99 USD)
Posaljite Sms..Ukucate SMS Karmela odvojite jedno polje upisete zeljeni text i saljete na broj vase zemlje
Navigacija
Pleyer
Reklama
Pricaonica
200
Fan Club
Domace TV Stanice
  • Baneri
    quadro band
  • Anketa
    Ocjenite Stranicu
    Total Odgovora: 9
    Feed
  • Login
    Pocetna » 2011 » Maj » 7 » 5 RAZLOGA ZAŠTO SE OGLASITI NA RADIJU?
    23:35:24
    5 RAZLOGA ZAŠTO SE OGLASITI NA RADIJU?
    1. Radio pruža efikasno obraćanje ciljnoj grupi.
    Preko radija, obraćanje ciljnoj grupi je efikasnije jer različite radio stanice privlače različite slušaoce. Ovo omogućava oglašavaču da se selektivno obraća grupama koje ga najviše interesuju. Pored toga, zbog karakteristične teritorijalne pokrivenosti koju jedna radio stanica ima, brendovi mogu efikasnije da usmere svoje aktivnosti na ključne tržišne oblasti.
     
     
    2. Radio uvek stiže do ljudi tamo gde drugi mediji ne mogu.
    Većina radio slušalaca uz slušanje radija radi i nešto drugo. Ovo znači da reklama stiže do njih i kada su na putu do posla, i dok surfuju internetom, i pre izlaska petkom uveče itd.
    Danas, kada se radio sluša preko mobilnih telefona, MP3 plejera i interneta, snaga radio reklame je višestruko uvećana. Istraživanja pokazuju da će se slušalac mnogo lakše setiti reklame koju može da poveže sa nekom svojom drugom aktivnošću nego u suprotnom slučaju.
     
    3. Radio reklame se najređe izbegavaju.
    Istraživanja pokazuju da je na radiju, kao i u bioskopu, reklamu najteže izbeći - slušaoci retko menjaju stanice, te će svaka relevantna, kreativna ili intrigantna poruka do njih i stići. 78% ljudi utišava TV ili menja kanal kada počnu reklame, dok radio stanicu menja svega 16%.
     
    4. Radio stvara hitove!
    Kao što uspešna stanica od pesme može da napravi hit čestim ponavljanjem – to može učiniti i sa brendom koji promoviše! Radio upravo to i čini – reklame se najčešće ponavljaju na ovom mediju, a kao drugi razlog navodi se broj sati koje slušaoci provode uz radio – više od 14 sati nedeljno.
     
    5. Radio je "prijatelj”.
    Od svih medija, ljudi imaju "najemotivniji” odnos sa omiljenom radio stanicom. Radio format kakav je Karmela radio, sluša se da bi motivisao, popravio raspoloženje, pobjedio dosadu. Radio se doživljava prisno i "prijateljski” i ovo je vrlo vrjedan koncept za svakog potencijalnog oglašivača. Još veći efekat radio reklama ima kada probije okvire klasičnog reklamiranja i pojača se promocijama ili sponzorstvima.
    Kategorija: Cjenovnik | Pogledano: 350 | Dodano od: AnDjEo | Ocjena: 0.0/0
    Total Komentara: 0
    Samo registrovani mogu vidjet komentre
    [ Registracija | Login ]
    Kalendar
    «  Maj 2011  »
    SuMoTuWeThFrSa
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Sat
    Posjetioci


  • Info Servera
  • Nasa Raja
  • Nasi Prijatelji
  • Marketing
  • Statistika

    Total online: 1
    Guests: 1
    Users: 0
    Pretraga
    Section categories
    Cjenovnik [2]
    Pomoc

    Copyright Radio Karmela © 2017

    Make a free website with uCoz